söndag 28 april 2013

Träningen v.17

Måndag: intervallträning 8 km på 47,18 (tempo 5.53 min/km)
Tisdag: vila
Onsdag: powerwalk 4,5 km på 40 min (tempo 8,59 min/km)
Torsdag: långdistans 13 km på 1.17.17 (tempo 5,57 min/km)
Fredag: vila
Lördag: vila
Söndag: kortdistans 5 km på 27,52 (tempo 5,34 min/km)

Självklart styrka efter varje pass. Kör mina armhävningar efter alla pass utom idag då jag var alldeles för trött och svettig så jag bara gled iväg när jag skulle göra dom ;-)
Veckan har känts bra och jag har försökt att äta efter varje pass. Är allt annat än sugen på att äta men efter att ha förstått hur viktigt det är har jag verkligen försökt. Det går bra. Mest har det blivit en proteinbar men idag blev det en liten knäckemacka gjort på surdeg med ost och skinka. Gott men som sagt jobbigt att få ner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar