onsdag 10 april 2013

Sämsta träningsfilmen ever!!!

Jag har precis avslutat ett träningspass, sitter i soffan och känner mig mör. Skön känsla!

Jag sprang 7 km på bandet och sen tänkte jag köra 15 min med Paolo. Jag köpte en topphälsa-tidning häromdagen. Big mistake, inte nog med att tidningen inte var alls så bra som den verkade på omslaget (borde veta bättre efter att ha prenumererat på den i flera månader). Fick med Paolo-videon som sög! Ok så här funkade den, den började med cirkelträning och Paolo gjorde jumping jacks - så jag gjorde jumping jacks. Efter ca 5 s så bytte han och låg plötsligt på golvet och gjorde övningar, tog ca 3 s sen började jag. Två sekunder senare bytte han igen och det fortsatte sådär. Samma övningar i 12 min, 5 sekunder på varje. Nä det var ingen hit!!! Den sög som sagt. Övningarna var det inget fel på men dom kunde ju hålla på lite längre eller att man iallafall hann byta position innan han bytte till nästa.

1 kommentar:

  1. Sånt är trist med videor, man hinner aldrig med :/ Men bra jobbat ändå :D

    SvaraRadera