torsdag 18 april 2013

Herbalife

Idag hade jag besök av en gammal klasskompis som jag nämnde tidigare... Hon är utbildad kostrådgivare och säljer nu för tiden herbalife. Vi pratade en hel del, allt mellan träning och kost till jobb och graviditet. Hon är nämligen gravid i 8e månaden, en liten parentes bara!
Mest pratade vi om kost och jag råkade nämna att eftersom jag tränar så sent på kvällen så äter jag nästan aldrig efteråt. Det var bland det värsta hon hade hört tydligen. Haha ok tydligen väldigt viktigt att äta efter träning, annars svårt att få resultat vilket jag kan hålla med om att jag faktiskt har haft svårt se. Har svårt att tänka mig att jag skulle laga mat på kvällen så där skulle ju en shake passa bra. Tänkte även beställa lite proteinbars till mellanmål eftersom jag har haft svårt att hitta nåt bra att äta speciellt om man inte är hemma. Mannen var lite intresserad av dom med. Nu ska jag inte äta dom i syfte att gå ner i vikt utan bara för att se om man mår så bra av herbalife som många påstår!

Någon som har testat och har en åsikt! Det är ganska dyrt, det är det enda jag känner är lite dumt än så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar