tisdag 21 augusti 2012

Träningsveckan

Träningsveckan som var blev riktigt lyckad! :-D sjukt nöjd! Denna veckan jobbar jag 6 av 7 dagar så jag hoppas på att kunna klämma in 4 pass men även det känns mycket! Vi får se!

Resultaten förra veckan:
Måndag: vila
Tisdag: morgonlöpning 5 km (5.37 tempo) + promenad vid lunch 6 km (9.46 tempo)
Onsdag: löpning 7 km (5.32 tempo NYTT REKORD!!)
Torsdag: promenad 25 min på band och sedan cykel ca 1 mil (16,78 tempo)
Fredag: vila
Lördag: löpning 6,7 km (5.41 tempo)
Söndag: sprang/powerwalkade på band totalt 6,5 km (7.42 tempo)

Det sista passet i söndags så måste det ha varit fel på det löpbandet jag sprang på så jag sprang istället på känsla och tid istället för tempo. Kommer säkert bli fler sådana pass och då kommer jag göra likadant!

Ikväll tänkte jag ge mig ut och springa igen, kanske 1 mil?! Det lutar åt det iallafall, känns som att det var ett tag sen!

1 kommentar:

  1. okej, har kanske inte så mkt med inlägget i sig att göra men kunde bara inte låta bli att kommentera detta.. Asså Gunnar och Kerstin.. jag döööör vilken söt kombo på namn på dina barn.. Asgulligt! :)

    SvaraRadera