söndag 19 augusti 2012

Mindre

God morgon! Jag har just intagit frukostgröten och försöker nu kika över mitt step up pass som jag ska köra till hösten. Det är klart till 70% och det känns bra, nu ska jag bara lära mig själv så jag kan lära andra ;-)

Jag funderar på att springa en runda om en stund, ska ut och cykla ikväll men 2 träningspass är bättre än 1 och 1 är bättre än noll så vi får se ;-)

Vågen i fredags gav mig ett minus på 0,5 kg och det känns riktigt bra! Jag känner att jag är på g igen och har motivation, till och med nu på helgen (även om det har slunkit ner en och annan godis). Jag känner mig mindre och det för mig glad!!

2 kommentarer:

  1. Skönt när man hittar motivation!! Hoppas den håller i sig!! Kör hårt! Min planerade löptur förvandlades till soffmys när de just började spöregna! Kram på re

    SvaraRadera
  2. grattis till ett minus.. :)

    SvaraRadera