fredag 3 augusti 2012

Rätt nöjd ändå

Fredag och vägdag idag. Vågen visade 59,0 kg vilket betyder att jag gick upp knappt 1 kg under semestertider. Med tanke på all god mat, glass, vin och godsaker som har slunkit ner så räknas detta som ett godkänt resultat. Att jag har tränat/sprungit en hel del har nog gjort sitt det med! :-)

Nu väntar fortsättningen! Hur ska jag hitta tillbaka till motivationen. Känner att jag behöver en rivstart, tappa nåt kilo snabbt och få igång motivationen, men hur?! Dra ner på kolhydrater känns inte så lockande... Det verkar jobbigt och det vet jag inte om jag klarar plus att jag inte riktigt tror på det. Om man börjar med det så känns det som om man måste fortsätta i resten av livet sen för att behålla vikten. Ska jag kanske köra nån shake istället för något mål på dagen?! Jag ska fortsätta filura ett tag så får vi se vad jag kan komma på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar