torsdag 27 december 2012

Inte enligt planen

Det blev ingen träning! :-( så sur är jag! Jag har haft magsmärtor till och från precis hela dagen. Började på förmiddagen någon gång vid elva och sen har det hållt på. Vissa omgångar har jag inte kunnat stå upp. Det började vid mellangärdet, som om någonting tryckte, som om byxorna satt åt för hårt och eftersom jag var hemma så knäppte jag upp men det hjälpte inte. Sen började jag må illa och sen kom smärtorna under revbenen på höger sida. Jag tog 2 alvedon som hjälpte lite och åt lite lunch. Det var skönt när magen fick lite och jobba med så blev det bättre men det dröjde inte länge innan det var tillbaka.
Jag försökte Googla lite och det enda jag kunde hitta var gallstensanfall?! Ingen aning om det är/var det eller vad man gör åt det men alla symptom stämde. Hoppas kunna sova bort det tills imorgon.
Större delen av dagen har således spenderats i soffan med uppknäppta byxor. Mannen min har lagat god mat till mig och barnen har lekt med sina julklappar (tack och lov). Imorgon blir det nya tag, hoppas jag mår bättre!!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen inte de var ett gallanfall.. Då kommer de förr eller senare tillbaka.. Jag har problem med gallan å önskar ingen den smärtan mqn kan ha av de!! Undvik svårsmällt, stak och fet mat!!! Hoppas de känns bättre idag! Kram

    SvaraRadera