torsdag 21 juni 2012

Promenad..eh.. jag menar luffs!!


God morgon!
Jag har precis kommit in från en morgonpromenad. En väldigt långsam morgonpromenad, jag luffsade snarare än gick, men det var skönt att bara komma ut lite. Vädret är ju underbart och efter att bara legat i soffan i flera dagar så var det skönt att röra på sig =) Jag njöt av den underbara naturen på min favoritrunda som jag vanligtvis inte går på sommaren på grund av kossor i hagarna, men jag chansade och dom var inte där så jag kunde gå! (Är aningen rädd för kossor!) Som sagt naturen var underbar och jag börjar undra om det är något som kommer med åldern, att man börjar uppskatta naturen, färgerna, blommorna och träden. Kan inte påminna mig om att jag har varit så fascinerad av det innan!? Det fick mig iallafall att känna mig gammal! ;-)
Funderade först på att inte ta med exakt hur mycket jag luffsade idag, men på bilden till höger kan ni själva se ;-) Brukar ligga på agerage 9 tempo när jag går ;-) Men kroppen orkade inte mer och det lyssnade jag på för en gångs skull!!

Jag mår bättre, är fortfarande trött och mandlarna är svullna men jag orkar lite iallafall. Vi åker till Järna på midsommar och planen var att springa några löprundor där precis som jag gjorde förra året. Nu kommer detta inte att bli av men jag tar med mig promenadskorna och hoppas på några promenader i fina Järna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar