tisdag 19 juni 2012

Fan fan fan

Jag har inte skrivit på några dagar. Tyvärr beror det inte på att jag har tränat så mycket så att jag inte har haft tid att skriva ;-) Jag har legat sjuk i halsfluss igen :-(
Jag har fått starkare pencillin den här gången och det har börjat verka lite. Nu kryper det istället i kroppen.. Jag vill börja träna igen. Dessvärre har jag lovat min mamma att vila hela veckan och det är nog det bästa, mamma vet bäst och allt det där :-)

Än en gång har jag inte kunnat äta. Bara druckit lite grann och vikten har minskat. Jag känner min riktigt smal!! Fast det har SÅÅÅ inte varit värt det!! Jag får väl ändå försöka hålla kvar vikten där den är nu så att det inte var förgäves ;-)

Vägningen på fredag blir spännande!

Ps: Bilden lånad från google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar