lördag 30 juni 2012

Update

Förlåt att jag har varit dålig på att skriva den här veckan, har inte haft motivationen känns det som... Jag har tränat så det är inte det, bara inte haft motivation till bloggen!

Igår var det vägdag och sist jag vägde mig (för 2 veckor sedan) vägde jag 57,9 kg. Igår blev det en liiiten ökning till 58,2 kg. Det känns inte som hela världen så jag är nöjd. Inte konstigt att kroppen tar upp lite extra efter halsfluss i 2 omgångar!

Jag är iaf nöjd att träningen har kommit igång så bra igen och i torsdags ökade jag distansen till 7,6 km =) Sprang på 6,07 tempo så det var jag nöjd med oxå! Är så trött på min 5 km så jag ska försöka fortsätta att öka och förhoppningsvis ta milen snart! Jag tycker ju eg inte att det är speciellt mycket jobbigare. Efter 5 km kommer jag ofta in i en så bra andning att jag känner att jag kan hålla på hur länge som helst. Däremot springer jag aldrig längre än jag har tänkt från början, det är nåt mentalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar