söndag 13 maj 2012

Mina lopp 2012

Jag har redan missat 2 lopp för att jag inte har orkat. Kommer missa blodomloppet med för jag har inte anmält mig! Nu Ska de tre andra springas, dvs Falkenbergs stadslopp, Tjejmilen och Kretsloppet i borås!

Jag har varit ute på en promenad med grannen idag! Hon är också peppad att komma igång! Vi tog en väldigt lugn promenad eftersom hon födde barn för 3 veckor sedan men det var skönt att bara komma ut! Jag avslutade med min Daily Abworkout som jag kör allt annat än "daily" ;-). Den avslutas iallafall med 30 s plankan och det var inga problem att klara det!

Här är en ev planering inför veckan

Måndag: Någon slags träning, ev gym eller simning!
Tisdag: Promenad med grannen
Onsdag: Vila
Torsdag: Löpning
Fredag: Powerwalk
Lördag: Vila
Söndag: Löpning

Detta är inte hugget i sten men jag ska försöka hålla dagarna iallafall och sen så får vi se vad det blir för träning...

Wish me luck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar