söndag 13 maj 2012

Detox - avslutad

Ok hur ska jag sammanfatta detta!?? Det gick jättebra i början, dom det alltid gör för mig. Jg gick ju ner ca 1 kg på 2 veckor - helt ok. Frågan är om det var detoxen eller jag?! Jag åt ju jättebra då! Jag tror inte detoxen var någon hit faktiskt och inget jag skulle rekommendera. Tycker inte heller att det satte fart på magen. Nej jag ska köpa det Detox-teet jag har druckit innan. Det satte minsann fart på magen! Lite väl bra kanske men man kände helt klart skillnad!!

Jg har varit dålig på att skriva - jag ber om ursäkt! Jag har varit trött och seg och nästan på gränsen till deprimerad! Har inte tränat 5 sek ens! Idag har jag en promenad med grannen inplanerad däremot. Måste ha lite draghjälp nu i början. Jag längtar dit faktiskt och jag känner att motivationen hittar tillbaka. Hoppas bara att den inte försvinner nu när jag börjar jobba efter helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar