söndag 20 mars 2011

Bra vecka!

Avslutade denna veckan med en härlig löprunda, gamla rundan på 4 km och med 10 sek bättre tid! Helnöjd eftersom jag inte trodde jag skulle hinna med träning idag, men kalaset vi hade blev klart innan det blev mörkt så jag gav mig ut. Helgen har bjudit på en hel del onyttigheter så det va skönt att springa bort lite.
Min väninna Jenni var här igår och vi drack vin och drinkar. Pratade även lopp och har nu beslutat att förutom tjejmilen så ska vi även springa vårruset och blodomloppet :-) dom två sista är i Gbg i maj så det är kul för träningen nu att det börjar närma sig :-) har även samlat ihop så att vi blir fyra tjejer som ska springa tjejmilen så vi kan springa i lag :-)

Imorgon blir det en promenad iallafall så får vi se om det blir löpning me. Avvaktar med det beslutet! Vägning imorgon me, spännande. Tvivlar på att det är bättre än i fredags så det lutar mot en ny vägdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar