torsdag 17 mars 2011

Nya skor!!

Min nya löparsko - asics gel 1150!
Köpte den för 600 kr på rea (ord pris var 1295). Köpte även ett svart adidaslinne för 100 kr och en svart fleecetröja för 150 kr!
Team Sportia butiken i vår lilla stad hade total utförsäljning, som tur är inte pga av dom ska stänga utan för att dom ska bygga ut och ha nypremiär =) Det va nära att jag köpte ett vätskebälte oxå, men måste dom va så stora? 4 flaskor..? Jag tycker det räcker med 2! Visst kan man ta ur 2 av dom, men tänker att det ser dumt ut.. Jag ska fundera, men den kostade ändå 200 så jag vill vara säker först och än så länge springer jag ju så kort runda så jag klarar mig, värre i sommar sen med kanske..?

Idag blev det ingen löparrunda, men gick en bra promenad efter lämningen på dagis. Provade en ny sväng vilket inte va det lättaste, för det va en traktor som hade kört upp ett spår när det antagligen var milt väder och det hade nu fryst och det va nästan så jag fick vända, men jag kämpade på så jag hoppas att det gav lite muskler me ;-)

Tjuvvägde mig imorses och vågen visade ett gott resultat (61,7, -0,7 sen i måndags). Tror inte detta håller sig över helgen, eller ens till imorgon, fikade alldeles för mycket på mammaträffen idag, men jag ska kämpa på! Hoppas att jag hinner med en löparrunda imorgon iallafall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar