söndag 27 mars 2011

Träningsveckan


  • Måndag: Promenad 65 min

  • Tisdag: Promenad 45 min

  • Onsdag: ---------

  • Torsdag: Sprang "rundan" på 26 min

  • Fredag: ----------

  • Lördag: Sprang i FBG, 6 km på 39 min

  • Söndag: Sprang "rundan" på 26 min

Helt ok, bara 2 dagar som jag inte gjorde nåt! Målet är dock att det ska vara nåt varje dag och löpning minst 4 ggr på en vecka men med tanke på hur det såg ut för bara några veckor sen så är jag nöjd =)


Fredagens vägning visade ett minus på 0,1 kg, woho ;-)Nämen nu är det sista veckan på tävlingen jag är med i på VK så nu i veckan ska jag försöka vara duktig även med maten! Ska försöka ta lite kort på mat nån dag och lägga in!


Funderar oxå på att börja köra lite intervaller, har 2 uppförsbackar fram till mitt hus som jag funderar på att rusa i upp och ner några ggr. Är det bra, i så fall för vad? Nån som vet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar