torsdag 24 mars 2011

Frukosterar



Har precis intagit frukosten! Idag satte jag min klocka på 05.45 och smög upp innan man och barn vaknade. På med träningskläder och skor, spotify i lurarna och ut på en morgonrunda. "Du är galen!!" var kommentarerna på Fb om detta ;-)
Det har varit så svårt att få till några rundor på kvällarna nu när renoveringen är i full gång, så igår kom Oskar med förslaget att eftersom jag är så morgonpigg så kan jag ju gå upp på morgonen och springa (lätt för han att säga, haha) men sagt och gjort!! Satan va jobbigt det va!! Jag trodde att det skulle vara lättare eftersom om man springer på kvällen har varit igång hela dagen och kanske inte har så mycket energi kvar men neeeej! Jag var så stel och kände mig helt slut! Sprang ju självklart ändå hela varvet (4 km) men ibland gick det så sakta att jag skulle kunna gå fortare ;-)
Det känns ändå skönt nu att det är avklarat! Lite seg i benen är man dock, men nu ska jag inta soffläge en stund medans bebis sover och hoppas att denna rutinen kommer att fortsätta (eller iaf NÅN rutin)..

1 kommentar:

  1. Morgonlöpning är jätteskönt!
    Nu när det börjar lite ljusare ute också så blir det lättare och lättare att kliva ur sängen och ge sig ut :)

    SvaraRadera