måndag 17 februari 2014

Längesen

Det var så längesen jag skrev senast, 9 månader för att vara exakt. Fick i slutet på maj/början på juni reda på att vi skulle bli en till i familjen. Helt oplanerat och jag var i chock mer eller mindre. För 9 dagar sedan fick vi iallafall träffa vårt tredje barn. En liten kille som ska heta Holger. Han föddes med akut kejsarsnitt pga att hjärtljuden gick ner och man fasade för hans liv.

Jag har längtat länge att få ta tag i min kropp igen, men att återhämta sig efter ett kejsarsnitt tar längre tid än efter en vanlig förlossning. Jag ville trots allt börja lite smått att dokumentera, mest för min egen skull, redan från början den långa vägen tillbaka. För jag ska tillbaka, tillbaka till mina 55 kg som jag vägde i maj och till min löparglädje. Det är mitt mål för detta året...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar