söndag 17 februari 2013

Frisk at last

Ja nu har jag ju inte skrivit på ett tag. Har precis blivit frisk faktiskt. Penicillinet hjälpte mot halsflussen faktiskt men efter ca 3 dagar fick jag tillbaka den så det var kanske inte en så bra idé iaf! Jag tränade i torsdags, var stand in för Ida som har opererat bort sina halsmandlar. Det fick jättebra och nu känner jag mig taggad för träning i veckan som kommer!

Jag har fått med mig maken på gi och nu kör vi för fullt. Inget fusk och i fredags fick jag ett minus på vågen som jag inte har sett på många år. 57,9 kg och mer ska det bli.

Börjar bli lite stressad inför Gbg-varvet. Tiden går fort nu och jag känner att jag måste börja springa längre och komma i rätt form. Har step up fram till påsk men sen blir det all in på löpning! :-)

2 kommentarer: