söndag 3 februari 2013

Träningen v.5

Måndag: sjuk
Tisdag: sjuk
Onsdag: sjuk
Torsdag: sjuk
Fredag: sjuk
Lördag: sjuk
Söndag: sjuk

Kul vecka! Jag har kunnat jobba men har varit förkyld och haft ont i halsen så träna har jag inte vågat mig på. Fredag och lördag tappade jag rösten och upptäckte misstänkt halsfluss i lördags morse. Hittade lite pencillin som jag har tagit och nu verkar det ge med sig. Inte ont i halsen idag men hosta och snuvig.
Skulle haft mitt step up-pass idag men fick ringa Carina som har pilates i vanliga fall och hon kunde fylla in för mig idag. Hoppas kunna sätta igång med träningen framåt tis-ons!
Har förresten inhandlat mat för veckan och det blev gi som jag har pratat om innan. Ska bli kul att se hur det går för gubben min! :-)

1 kommentar:

  1. Har en utmaning till dig i min blogg idag!
    http://familjenlindqvists.blogspot.se/2013/02/blog-award.html

    SvaraRadera