måndag 26 november 2012

Träningen v.47

Måndag: promenad
Tisdag: vila
Onsdag: promenad
Torsdag: morgonpromenad + gympa på kvällen
Fredag: vila
Lördag: vila
Söndag: step up

En godkänd träningsvecka, måste vara börja springa lite igen. Nu är det bara 1 pass step up (och gympa) innan juluppehållet så sen kommer jag ha hela veckorna att springa och ändå ha tid för promenader.

Jag har jobbat hela helgen, stressat och ätit dålig mat. Ändå när jag tjuvvägde mig imorse så hade jag inte gått upp i vikt! Kändes skönt att inte börja veckan med ett plus! I fredags vägde jag mig och då fick jag ett minus faktiskt. Inte stort utan väldigt litet. Vågen stannade på 58,4 kg (-0,1). Mätte midjan imorse med och den hade minskat 1 cm (71 cm) och "bilringen" var kvar på sina 83 cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar