onsdag 21 november 2012

Morgonstund

Resterna av min frukost som bestod av turkisk yoghurt med solrosfrön, 2 äggvitor och 1 knäckebröd med smör och ost.
Känns fortfarande konstigt att inte räkna kalorier. Jag skriver ändå in på shape up ibland för att se hur det ser och i procent och så jag inte äter fööör många kcal.
Just denna frukosten blev över 400 kcal men eftersom jag planerar både löpning och powerwalk idag så är det ingen fara ;-)

Det blev ingen löpning igår som jag hade planerat. Barnen är sjuka och jag vabbar så jag hade verkligen behövt röra på mig lite men eftersom jag och Kerstin somnade i soffan medan vi tittade på film och sov ca en timme så somnade hon inte förrän 20.30 och då kändes det lite sent! Det får helt enkelt bli dubbelträning idag istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar