lördag 31 mars 2012

Vägning och uppskattning

Vågen visade tråkiga 60,0 imorse! Dvs +0,2 kg. Jag har ju slarvat lite men varit duktigare denna veckan men tydligen inte helt bra. Nu känner jag dock motivation att fortsätta. Tänk om jag bara kunde börja gå ner lite mer i vikt!!

I torsdags hade jag sista gympapasset med min grupp! Vi körde lite extra hårt så svetten rann!! Fick en blomma av deltagarna och blev jätteglad!! Va söta som är :-) Till hösten hoppas jag att vi ska köra ett tredje pass så jag har lånat med mig en stepup-bräda hem och ska sätta ihop ett program nu har jag tänkt! :-)

1 kommentar:

  1. JAg följde din blogg jätte länge, men av nån anledning slutade jag helt läsa bloggar.. Nu blev jag så väldigt glad att du hittade igen mig så jag kan följa dig igen!! Tack!

    Måste bara få höra... Sprang du milen?
    I år är de min tur.. Och dessutom 4 andra lopp =)

    Kramar Kajsa

    SvaraRadera