lördag 10 mars 2012

Träningsvärk och spring i benen!

Lördag morgon. Solen skiner och jag skulle vilja ge mig ut på en löptur. Ska ut imorgon fm med Jonas (om inte han får bebis innan dess!! :-) men jag vill faktiskt ut en sväng idag med. Dessvärre sitter jag i soffan, själv hemma med barnen medan maken är ute och letar efter en bil att köpa!
Det är jobbigt när man inte kan lägga upp sin träning som man vill utan måste ta hänsyn till så mycket och så många andra!

Gårdagen blev en riktig ätardag med både godis och faktiskt så slank även lite chips ner sent på kvällen! Men man måste få unna sig ibland annars skulle jag aldrig orka!!

Träningsvärken som jag trodde skulle komma har kommit, men känns mest om jag går i trappor och helt olidligt är det inte!!

Uppdaterar senare om jag kommer ut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar