måndag 12 mars 2012

Just do it

Åh vad jag inte var sugen på att ge mig ut på löpning ikväll. När barnen hade somnat satt jag och gäspade ikapp med mig själv och hela kroppen längtade till TV-soffan! Men jag tog mig i kragen, jag VET ju hur skönt det är när det är gjort så jag gav mig av och det ångrar jag inte en sekund!!
Helt ok tid också! Inte som förr men jag trampade på, ibland lite för bra! Denna rundan är ganska krävande och det är många långa uppförsbackar så jag är helt klart nöjd! Förra måndagen sprang jag & Jonas samma runda och hade snitt-tempo 6,33...
Hemma igen och svettig! Var blöt på mage, rygg och i armhålor. Fräscht!! ;-) Gjorde faktiskt mina magövninga som jag gör enligt iphone-appen "daily ab workout". Den har jag skrivit om här. Nu skriker magen efter nåt så jag ska ta en kopp varm nyponsoppa innan jag kryper till kojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar