tisdag 4 september 2012

Tjejmilen 2012

Jag har fått frågan om tjejmilen detta året och ja, planen var att springa... Dessvärre var jag lite sen med anmälan och när jag skulle anmäla mig var den redan stängd. Otroligt korkat, jag vet! Nästa år kommer jag att anmäla mig i maj!! Nu kanske det blev ganska bra ändå eftersom jag åkte på halsfluss just denna helgen...
Bild från tjejmilen 2011, så skoj vi hade. Nästa år ska vi verkligen göra om det!!!
Jag har iallafall ett lopp kvar att se fram emot och det är kretsloppet i Borås (10 km) som går av stapeln nästa lördag (15 sept). Nu vill jag bara bli frisk och kunna träna ordentligt fram tills dess. Jag proppar mig full av c-vitaminer och kurerar mig till tusen för nästa lördag SKA jag slå personbästa på milen. Jag ska verkligen ge ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar