lördag 21 april 2012

Vikt och detox

Nu har jag använt mig av shape up i typ 12 veckor och jag har gått ner 1,9 kg. Det är ju fruktansvärt!! Jag kan inte skylla allt på min kropp för visst har jag fuskat en del och blivit väldigt dålig på att röra mig men jag känner ändå inte att jag går ner i vikt när jag verkligen anstränger mig. Så igår var jag på hälsokosten, där fick jag rådet att köra en detox-kur på 20 dagar så det tänkte jag prova nu. Man ska försöka undvika mjölk, socker och vetemjöl under denna tiden, man måste inte men det ger bättre resultat så det ska jag göra mitt bästa för att försöka med! Nu hoppas jag iallafall att jag ska få lite fart på kroppen!! :-)

Veckans vikt: 59,6 kg
Förra veckan: 59,6 kg
Ingen förändring!!

1 kommentar:

  1. Vad är det för detox kur? Att undvika mjöl och socker låter vettigt.
    Tror det är bra att rensa ur kroppen då och då oavsett om man ska gå ner i vikt eller inte.

    SvaraRadera