onsdag 18 april 2012

Kvällsprommis

Det var nära att det inte blev nåt alls idag men till slut kom jag iallafall iväg på en promenad - bättre än inget. Gick lite långsammare än sist men jag kunde inte flåsa på för bra för jag samtalade med Johanna under tiden :-)

Jag börjar snart bli desperat på motivation till viktminskningen med! Om jag bar kunde börja gå ner lite snart så skulle det hjälpa så mycket tänker jag. Har googlat på lite bantningspiller (trots att jag inte riktigt tror på sådant) men avvaktar nog lite till. Har iaf lagt en beställning på ett te som är utrensande. Det heter Tra Fitné och kan ofta hittade i butiker som har kinesiskt sortiment. Det är nog inte helt fel att rensa i systemen ibland, kanske också kan vara en del till att jag står still i vikt. Vi får se, hoppas att jag får hem det snart!!!

1 kommentar:

  1. Ååå nej inte piller!

    Kämpa på! Det ger sig spec om du slutar med allt gott :)

    SvaraRadera