söndag 22 april 2012

Detox - dag 1

Tjo! Dag 1 är snart avklarad! Men alltså... Ja det va ju inte det smaskigaste jag har smakat. Det
GÅR, det gör det men det va ingen favorit och det är mer än man tror 1,5 liter! Har gått och smådruckit under dagen och nu har jag typ 0,4 l kvar. Ska få i mig det sista innan läggdags.

Maten då. Jo jag fortsätter köra som jag har gjort ett tag nu. Räknar kalorier med appen shapeup! Det enda jag ändrar är att jag ska försöka undvika vitt mjöl, mjölk och socker. Idag har liiiiite vitt mjöl slunkit ner men inget socker och ingen mjölk :-)

Till frukost åt jag kesella 1% med lite fun light i för smaken och hallon på det. Lunchen blev kycklingfilé med potatisgratäng. Till middag åt jag kycklingfilé (igen, hehe)med råris och brunsås. Sen slank det även ner lite lökringar på jobbet och det var i dom och i brunsåsen som mjölet kom ifrån.

Märker ingen skillnad än, förutom att jag har kissat mycket. Kanske inte konstigt med tanke på hur mycket man dricker :-)

Fortsätt fråga om ni undrar något, ska försöka rapportera så gott det går njut det ja. Flaskan kostade 230 kr på life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar